facilitaire productinformatie

easysecure identiteitsmanagement
toegangscontrole, tijdregistratie, aanwezigheid, projectregistratie, visitor management. registratie in de cloud met draadloze dom cilinders, vingerscanners, gezichtsherkenning, kaartlezers en codetableaus.

voor webinformatie klik op logo.....
easysecure
(1911-12)


EasySecure International
De nummer 1 in biometrie, identiteit en cloud software


mede mogelijk gemaakt door facilitaire vakbeurs online




IdentySoft optimaliseert uw processen!

Alstublieft: een impressie van onze oplossingen!

Toegangscontrole.

Toegangscontrole met mobiele telefoon.

Tijdregistratie.
Aanwezigheidregistratie
Bezoekersregistratie
Project & Productieregistratie
EasySecure is gekoppeld aan Mews een systeem voor hoteliers
EasySecure koppelt de Suprema Thermische Camera aan uw systeem!
De AirFob Patch koppelt uw inloggegevens aan bestaande lezer!
Andere mogelijkheden
Biometrie tegenover kaarten en sleutels. Video met Werner Roest
Hoe verder? Zie informatie website van EasySecure
Waar kijken bezoekers nog meer naar:


top pagina   index
LeoHooijmansGalileoNoordwijkFacilitaireInformatieOnlineHoezo??
Alstublieft: een impressie van onze oplossingen!

Wij krijgen regelmatig de vraag of wij een kort overzicht hebben van de oplossingen die we bieden. Dit om een indruk te krijgen van de verschillende mogelijkheden zonder gelijk diep op de materie in te gaan. Dat is de reden waarom wij deze folder hebben gemaakt. Om u te voorzien van basisinformatie. Niks meer en niks minder. Zo kunt u “snel scannen” of het voor u zinvol is om verder te kijken naar de mogelijkheden.


top pagina   index


Toegangscontrole

Toegangscontrole vormt een steeds belangrijker onderdeel voor directie en management. Dit komt onder meer door het stijgend aantal parttimers en de aanwezigheid van meerdere organisaties in één gebouw.
Denk bijvoorbeeld aan catering, extern IT-personeel, beveiliging enzovoort. Ook door de 24 uurs economie is de situatie aanzienlijk veranderd.
Mensen willen minder aan vaste tijden gehouden worden, waardoor eerder beginnen en later vertrekken veel vaker speelt.

De ideale toegangscontrole situatie is volgens ons een samenstelling van de juiste componenten.
Met onze software kunt u kiezen uit vingerscans, gezichtsherkenning, kaartlezers, codetableaus, draadloze cilinders en draadloze deurbeslagen.

De ervaring leert dat als toegangscontrole systemen stringenter en moeilijker worden dat men snel “een creatieve” oplossing zoekt en bijvoorbeeld iets tussen de deur zet.
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Biometrie staat juist bekend om zijn eenvoud en duidelijkheid. Passen worden niet doorgegeven of vergeten en het gedoe met codes speelt niet meer.
Een heel groot voordeel is het simpele feit dat iedereen de biometrische kenmerken altijd bij zich heeft. Simpeler kan het niet. Vandaar dat veel van onze oplossingen zijn gebaseerd op biometrie.

Het gebruik van technologie voor draadloze sloten en digitale sleutels als alternatief voor fysieke sleutels is de afgelopen jaren wereldwijd sterk toegenomen. Digitale sleutels zijn kostenefficiënt. Bovendien bieden draadloze sloten inmiddels dezelfde mogelijkheden die voorheen alleen beschikbaar waren via bedrade deuren.
En dat tegen veel lagere kosten. Snelle implementatie, geen bekabeling, eenvoudige plaatsing op elke bestaande deur en geen schade na werkzaamheden zijn grote voordelen.

Moderne toegangscontrole is vaak een combinatie van een integratie met toegang, camera’s, tijdregistratie, lockers en/of alarm.
Onze basisoplossing is zeer (prijs)concurrerend en legt de ideale basis om later te integreren met de complete IT-infrastructuur voor camera’s, lockers, tijdregistratie en/of alarm.

De oplossing is ook zeer geschikt voor organisaties met meerdere locaties. Denk bijvoorbeeld aan ketens met meerdere filialen door het land.
Of hoofdkantoren die de informatie van alle vestigingen willen zien. Uitzendbureaus die alvast de uren en aanwezigheid per locatie wensen, maar ook organisaties die op verschillende projecten werken en snel overzicht willen. Alle informatie is real time beschikbaar.
Uiteraard is het mogelijk om een overkoepelend overzicht uit te draaien, per locatie, per afdeling, enzovoort.


top pagina   index


Toegangscontrole met de mobiele telefoon

Ook Mobiele toegangscontrole is beschikbaar bij EasySecure. Veilig, eenvoudig en geschikt voor iPhone en Android toestellen.
Met Suprema Mobile Acces kunt u uw eigen smartphone gebruiken als sleutel voor toegang tot deuren en het registreren van de tijd en aanwezigheid.

Door uw smartphone als sleutel te gebruiken wordt het beheren en gebruiken van een toegangskaart een stuk eenvoudiger, sneller en veiliger.
Het uitgeven en intrekken van een toegangskaart wordt een stuk eenvoudiger. Vanuit uw software omgeving stuurt u een mail of sms direct naar de gebruiker om de mobiele kaart op te halen. Omdat men de eigen smartphone als sleutel gebruikt, verminderd dit het risico op verlies en onderhoudskosten bij het vervangen van toegangskaarten.

Gebruikers zullen hun autorisatie via de smartphone minder snel afgeven, zodat wordt voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot uw pand.


top pagina   index


Tijdregistratie

Wilt u de tijdregistratie binnen uw organisatie optimaal geregeld hebben?
Grote kans dat u bij EasySecure aan het juiste adres bent. Wij zijn specialist in de markt van identiteits-management. Wij maken daarvoor gebruik van beproefde oplossingen met cloud software, biometrie en draadloze toepassingen.

Biometrie staat garant voor nauwkeurige en makkelijke registratie. Dat is de ideale basis voor een perfecte en zorgeloze tijdregistratie.
Per seconde nauwkeurig. En een prettige bijkomstigheid is dat er nooit meer gedoe is over vergeten codes en kwijtgeraakte passen. Meer dan 7.000 organisaties hebben de laatste jaren gekozen voor tijdregistratie op basis van biometrie. Zij ervaren dagelijks het gemak van biometrie en de uitgebreide koppelings-mogelijkheden met andere oplossingen.

Wij zijn specialist in tijdregistratie. Of het nu gaat om een eenvoudig Excel-document of volledige cloud integratie voor planning, tijd en verloning.
Naast oplossingen op basis van biometrie hebben wij ook registratie met pas en code of een combinatie van de twee.

U kunt eenvoudig beginnen en in fases doorgroeien naar een volledig geautomatiseerd systeem met de gewenste controle- en goedkeuringsslagen.

Alles uiteraard digitaal. Ideaal is de mogelijkheid om te klokken op afdelingsniveau, waardoor er meer informatie over planning en realisatie beschikbaar is. De juiste informatie is voor iedereen beschikbaar.
HR ziet bijvoorbeeld hoeveel uur een medewerker aanwezig is geweest. Een afdelingsmanager wil juist weten hoeveel uur er op zijn afdeling gemaakt is. Iedere manager beschikt over de (eigen) gewenste informatie.

De oplossing van tijdregistratie is voor iedere organisatie geschikt. Van supermarkt tot en met ziekenhuis en van een industriële omgeving tot en met een camping.
Veel organisaties hebben het gemak inmiddels tot grote tevredenheid ontdekt. De oplossingen werken kostenbesparend en verdienen zichzelf in korte tijd terug.


top pagina   index


Aanwezigheidsregistratie

Aanwezigheidsoverzichten zijn voor veel organisaties wettelijke verplicht. Door de modernste softwaretoepassingen is de oplossing van EasySecure International snel en eenvoudig te implementeren en kunt u op basis van biometrie, pas of pincode de aanwezigheid registeren. Dit kan zowel over verschillende locaties als verschillende afdelingen heen.

Door de software hoeft u niet meer met een bord te werken, maar kan een ieder dit op de eigen PC, tablet of smartphone bekijken. Zowel het management, de receptionist(e) als iemand in het magazijn. Ook vanaf andere locaties (zoals thuis) is er inzicht wie in welk filiaal op welke afdeling aanwezig is. Uiteraard kan per medewerker worden ingesteld wat wel en niet zichtbaar is.

Naast aanwezigheid kan EasySecure ook de schermen voorzien van andere informatie, zoals welke BHV’ers aanwezig zijn en eventuele andere kwalificaties meegeven en daar vervolgens overzichten van maken.

top pagina   index

Bezoekersregistratie

Een bezoeker binnen uw organisatie kan maar één keer een eerste indruk krijgen. Het registratieformulier op de balie is veelal standaard, maar niet erg vriendelijk voor uw bezoekers. Direct bij binnenkomst moeten ze hun gegevens noteren, terwijl die vaak al bekend zijn.
Daarnaast kan iedereen de (persoons)gegevens inzien van eerdere bezoekers door een kijkje te nemen op het papierwerk op de balie.
Met onze bezoekersregistratie software zal die eerste indruk een positiever gevoel achterlaten.
De bezoeker voelt zich écht welkom. Naast de goede indruk biedt het u nog een aantal voordelen.
Zo is een verplichte bezoekersregistratie geëist vanuit de Arbowet en moet ook rekening worden gehouden met de AVG.

Een overzicht van de voordelen:
Door alles op papier te registreren, is er geen inzicht in aanwezigheid of de geschiedenis van de bezoekers.
Via onze software is alle historie terug te vinden via de rapportages.
Er is een vooraanmeld portaal voor bezoekers waar ze via internet voorafgaand vast de benodigde informatie toe kunnen voegen. Dit hoeft dan niet ter plaatse via een formulier op de balie.
Digitale registratie is mogelijk via tablet of touchscreen ter vervanging van papier op de balie.
Dit geeft ook de mogelijkheid om voorafgaand aan een bezoek aan eventuele veiligheidsinstructies te voldoen of een parkeerplaats te registreren.
U voldoet aan wetgeving en registratieplicht AVG.
Toegangscontrole kunt u voorafgaand aan een bezoek voorbereiden. Er ligt al een pas klaar voor de bezoeker.
U heeft actueel inzicht in de aankomende bezoeken en de geschiedenis.

Visitor management is een standaard module en kan eenvoudig worden toegevoegd aan uw omgeving voor toegangscontrole, tijd-, aanwezigheid- en projectregistratie. Deze module kan ook apart worden gebruikt.
Via een persoonlijke registratiepagina is het mogelijk uw bezoekers te registreren. De pagina kan opgeleverd worden in uw huisstijl en met de door u gewenste velden. Het is ook mogelijk om bezoekers vooraf, bij aankomst of zelf te laten registeren in uw Cloud omgeving.


top pagina   index



Project & Productieregistratie

Het is geen geheim dat de (internationale) concurrentie alsmaar toeneemt. Grenzen bestaan nauwelijks meer. Kostenbesparing, efficiency en digitalisering zijn belangrijke onderdelen om concurrerend te zijn én te blijven.

Veranderen wordt niet door iedereen toegejuicht. Zeker medewerkers die al lang bij een organisatie werken, staan niet vooraan om bijvoorbeeld digitaler te (gaan) werken. Zij doen het al jaren op en met papier. Dat dit gepaard gaat met een grotere kans op fouten én veel tijd kost (de gegevens moeten immers uiteindelijk in een systeem komen) wordt vaak als minder belangrijk gezien.

Informatievoorziening wordt echter alsmaar belangrijker. Snelle en juiste informatie is een voorwaarde. En dat is precies wat onze oplossingen op het gebied van project & productregistratie bieden.
Onze projectregistratie maakt het mogelijk om uren te boeken op projecten, subprojecten of klanten en projecten, en een activiteit.
De boekingen zijn online, dus alle overzichten zijn up to date op elk moment van de dag.
De geboekte uren kunnen eenvoudig via een web-service naar uw ERP-pakket verstuurd worden.
De medewerker meldt zich bij de terminal via pincode, vingerafdruk en/of gezicht. Door deze techniek kan de medewerker alleen boeken op actuele projecten, waar hij op mag boeken en alleen de activiteiten die hij kan.
Nooit meer verkeerde boekingen op gesloten projecten of boekingen op verkeerdeprojecten of verkeerde activiteiten. Tel uit uw (tijd)winst! Onze gebruikers zijn onder meer enthousiast, omdat ze aan de geboden oplossing verdienen. Er is sprake van een gunstige ROI.


top pagina   index


LeoHooijmansGalileoNoordwijkFacilitaireInformatieOnlineHoezo??
EasySecure is geïntegreerd met Mews !

De cloud software van EasySecure is gekoppeld aan Mews.
Mews is een property management systeem in de cloud dat gebouwd is voor hoteliers met toekomstvisie. Mews heeft een online-check ingebouwd en naadloze integratie met de cloud software.

Reserveringen zijn direct beschikbaar in de cloud software van EasySecure en worden automatisch gekoppeld aan de juiste kamer en faciliteiten, zoals fitness of vergaderzalen. De deuren worden geopend met de DOM Guard. Deze digitale deurbeslagen beveiligen elke deur en zien er stijlvol uit.

De software is tevens gekoppeld aan meerdere software-pakketten voor planning en verrekening. Personeel wordt geïmporteerd met de geregistreerde rechten in de software. Zo is er geen dubbele invoer en weet de software of iemand toegang heeft tot bijvoorbeeld het restaurant, spa of de kassa.
Medewerkers registreren de werktijden op onze tijdregistratie-terminals en deze gegevens zijn direct beschikbaar in het planningspakket.


top pagina   index



EasySecure koppelt de Suprema Thermische Camera aan uw systeem!

De Suprema Thermische Camera kan de beveiliging en veiligheid op locaties verbeteren door gezichtsherkenning en temperatuurmeting te combineren.

De FaceStation 2 is de snelste en meest geavanceerde gezichtsherkenning terminal ter wereld. Deze terminal is geschikt voor toegang, tijd en aanwezigheid en beschikt tevens over een touchscreen en kaartlezer. Registratie is mogelijk met gezicht, mobiele telefoon, kaart en/of code.

Het is nu mogelijk om de Suprema Thermische Camera te koppelen. Stel een drempeltemperatuur in en zorg ervoor dat de toegang geblokkeerd kan worden wanneer de temperatuur te hoog is. De temperatuur komt duidelijk in beeld op basis van een intuïtieve interface en de scanner geeft audio- en visuele waarschuwingen wanneer er een hogere temperatuur wordt gedetecteerd. Uiteraard worden deze gegevens niet opgeslagen.

Het is ook mogelijk om de scanner in ‘bypass-modus’ te gebruiken. Er is geen gezichtsherkenning, kaart of code nodig voor de toegang en de scanner slaat geen loggegevens op. Bij een normale temperatuur schakelt het relais en gaat de deur open en bij een hoge temperatuur blijft de deur gesloten.
Veilig en super-eenvoudig!


top pagina   index




De AirFob Patch koppelt uw inloggegevens aan bestaande lezer!

De AirFob Patch is beschikbaar. Gebruik de AirFob Patch om een bestaande Mifare lezer te koppelen aan onze Mobiele Credentials (inloggegevens).

Verhoog de beveiliging van uw bestaande toegangscontrole systeem zonder te investeren in nieuwe hardware of bekabeling. Plak de AirFob Patch op de kaartlezer en wij vertalen automatisch het BLE signaal
* van de mobiele credentials naar een RF signaal**.


De 'AirFob Patch' is beschikbaar!
Naast onze eigen scanners voor toegang en tijdregistratie is het ook mogelijk om de mobiele credentials toe te voegen aan bestaande kaartlezers.

* BLE is Bluetooth Low Energy. ** RF is Radio Frequency voor contactloze identificatie.



top pagina   index


Andere mogelijkheden
Denk aan toegang van klanten, bijvoorbeeld voor toegang tot zwembaden en of (vakantie)parken. Ook lockers en of kluizen kunnen geïntegreerd worden in het toegangscontrole systeem. Dit heeft als voordeel dat er geen sub-administraties bij gehouden hoeven te worden. Het klinkt misschien gek, maar eigenlijk ook alles wat aan en uit gaat (bv machines) kunnen wij via toegangscontrole regulieren/controleren.

In welke talen en landen beschikbaar?
IdentySoft is taalonafhankelijk en wordt per gebruiker ingesteld. Heeft u een organisatie met locaties in meerdere landen of medewerkers met verschillende talen? Geen probleem, het instellen is zo geregeld.

Welke hardware mogelijkheden zijn er voor toegangscontrole?
Het draait allemaal om flexibiliteit. Heeft u binnen- en buitendeuren, glazen deuren en of branddeuren, de parkeerplaats en de intercom en ga zo maar door? U heeft een brede keus nodig uit diverse soorten lezers voor pasjes, pincodes en biometrie en waarschijnlijk ook kenteken herkenning en QR-code via de telefoon.
IdentySoft heeft al deze toepassingen van diverse gerenommeerde merken in haar software gekoppeld. U hoeft dus niet alles van een merk te nemen. Soms kan dat overigens niet eens. Bij ons heeft u de keuze. Graag adviseren wij u wat de beste mogelijkheden zijn.



top pagina   index

Biometrie tegenover kaarten en sleutels!
Alle dagen hebben mensen te maken met kaarten en sleutels. Toegangsrechten, tijdregistratie, aanwezigheid en vooraanmelding zijn woorden in het dagelijks gebruik. Gemak voor iedereen. De voorzieningen, die het dagelijkse gemak mogelijk maken is niet voor iedereen inzichtelijk. Woorden als biometrie, templates, middeware, afkortingen zoals ERP, GDPR, QR-codes, VCA, enzovoort. Daarover hoeft men zich geen hoofdbrekens te maken.

Werner Roest, Daan Kalkman (directie Easy Secure) en medewerkers weten alles over toegangscontrole en biometrie.
Ze presenteren het uitstekend op hun website, leggen het mondeling en schriftelijk graag bij/voor u uit. Ze brengen het enthousiast en leerzaam over via hun YouTube kanaal. Hieronder kunt u doorklikken naar een presentatie van Werner over de voordelen van biometrische controle. Dit is één van de ongeveer 50 korte presentaties, waarmee u zich kunt informeren. Het is bijna net zo leuk als een persoonlijke ontmoeting. En daarna kunt u direct een afspraak maken.
Extra leuk van de filmpjes is, dat het in helder Nederlands uitgesproken wordt, met een Engelstalige ondertiteling.

video
(EasySecure - de nummer 1 in biometrie, identiteit en cloud software)

 

top pagina   index

 

Hoe verder?
Heeft u interesse na het lezen van deze informatie? Dan is een telefoongesprek de snelste weg. Na het gesprek maken we een samenvatting van uw case. Deze samenvatting ontvangt u via de e-mail. Na enkele gesprekken en e-mails zijn wij in staat om u een goede indicatie te geven. Wij werken graag snel en efficiënt, dat is ook wat wij verkopen! Na een initiële ja, komen wij graag langs om u live te tonen wat we besproken hebben.

Voor telefoon en mailinformatie klik op onderstaand plaatje in het blauwe kader en ontdek meer over identiteitsmanagement.

easysecure identiteitsmanagement
toegangscontrole, tijdregistratie, aanwezigheid, projectregistratie, visitor management. registratie in de cloud met draadloze dom cilinders, vingerscanners, gezichtsherkenning, kaartlezers en codetableaus.

voor webinformatie klik op logo.....
easysecure
(1911-12)

top pagina   index

Bezoekers keken naar de volgende links in ons kennisplatform:



facilitaire
informatie online
menselijk gedrag bij brand


door margarethe kobes
mede mogelijk gemaakt door facilitaire aanbieders online
heel bijzondere gebouwen
in deze sub-'rubriek' vind u gebouwen, die zeer de moeite waard zijn om voortdurend opgemerkt te blijven! om historische, architectonische, milieuvriendelijk en vooral mensvriendelijke redenen.
deze gebouwen staan bij elkaar. klik op het plaatje links....
veiligheid door samenwerken


door ccv - centrum voor criminaliteitspreventie en veiligheid
mede mogelijk gemaakt door facilitaire informatie online
willemswerf rotterdam


uit het archief van de koninklijke nedlloyd groep nv
mede mogelijk gemaakt door facilitaire informatie online

infoblad ervaringen met energie-
prestatiecontracten voor kantoren

een publicatie van de rijksoverheid
mede mogelijk gemaakt door facilitaire informatie online

van nelle's fabrieken
bureau brinkman en van der vlugt 1925-1931


auteur ir. j.j.h.m. molenaar (boekje uit 1985)
vertaald naar .html door leo hooijmans
opruimen versie 15
neufert op zakformaat!


door leo hooijmans
mede mogelijk gemaakt door facilitaire aanbieders online
ondergronds parkeren financiëel haalbaar

door jerphaas jan van schaik
mede mogelijk gemaakt door facilitaire aanbieders online
vastgoed trends
vanuit de optiek van de gebruiker


uit 't archief van joseph elburg, html-vertaling leo hooijmans
mede mogelijk gemaakt door facilitaire informatie online
wayfinding
(de weg vinden) bij brand


door margarethe kobes
mede mogelijk gemaakt door facilitaire aanbieders online
elk kantoor kan energie besparen

uit facilitair online, magazine van facilicom services group
mede mogelijk gemaakt door de facilitaire vakbeurs online
de (virtuele) servicedesk van de facilitaire organisatie

door henk rietveld en leon-paul de rouw van ministerie bzk
mede mogelijk gemaakt door facilitaire aanbieders online
gedragscodes vastgoedsector


door nevap en rics
mede mogelijk gemaakt door facilitaire aanbieders online
de link tussen fmis en c2000


door nam chun melis
mede mogelijk gemaakt door facilitaire aanbieders online
geluid


door leo hooijmans
mede mogelijk gemaakt door bureau galileo


Tags/labels: airfob patch, mifare lezer, credentials, inloggegevens, toegangsrechten, suprima toegangscontrole met mobiele telefoon, tijdregistratie, aanwezigheid, temperatuurmeting, digitale sleutels, bportal, identysoft, personeel, planning, realisatie activiteiten, handmatig en automatisch verwerken, salaris, meerdere vestigingen, winkelbeveiliging, point of sale, alarm, gdpr wet 2018, ingangen, uitgangen, licenties voor meerdere locaties, koppeling tussen HR, Planning, ERP en administratie, BLE is Bluetooth Low Energy, RF is Radio Frequency indentificatie, import, export.

Leverbaar in het Nederlands taalgebied van boven Groningen tot onder Kortrijk (B) en voorbij Enschede tot en met Noord- en Zuid-Holland. En de regio's Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Alphen aan den Rijn, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Middelburg, Breda, Tilburg, Eindhoven, Maastricht, Nijmegen, Arnhem, Enschede, Zwolle, Assen, Leeuwarden, Groningen.

top pagina   index
DezeTekstIsVanLeoHooijmansGalileoNoordwijkFacilitaireInformatieOnline


mede mogelijk gemaakt door facilitaire vakbeurs online
facilitaire vakbeurs online
nog nooit wat adverteren zó doelgericht en zó lang houdbaar!
365 dagen per jaar/24 uur per dag.


voor presentatie klik op plaatje.....




facilitaire-informatie-online.nl ©
ingevoerd op 4 november 2019
het laatst gewijzigd op 20-10-2020

voorwaarden voor gebruik/bezoek van deze website: klik hier....
(de kleine lettertjes, maar dan iets groter)